torsdag 30 oktober 2008

Mu och kotkotkot

Vår lilla Maja har fått campylobakter från Kreta. Den souveniren suger. Fick beskedet från doktorn igår precis innan vi skulle kliva in på matinén "Mamma mu" med Mervi och Rasmus. Maja hade kul på bion, jag med så klart, men jag höll på att bryta ihop ett par gånger. Maja är ju inte lika risig som hon varit förut, men hennes späda kropp har inte återhämtat sig än. Nu sussar hon sött i sin nya lejonpyjamas. Hon är verkligen ett lejon själv, som klarat tre veckor med kycklingvirus utan att behöva bli inlagd.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara söta lilla kanonstarka Maja! Inget verkar stoppa henne :) Hoppas att hon kryar på sig snart och att jag har tid att komma över en stund och hälsa på....Har ju tom missat nyheten om att Cassie har pojkvän...hmm, undrar vart jag hållit hus :P
Saknar dig systra mi!
Pussa och krama maja-mysig från mig

Pierre Pocs sa...

Söt är hon och nu imiterar hon glassbilen :D