lördag 25 juni 2011

Midsommar

Idag har jag firat en otroligt härlig midsommarafton. Älskar dagar då allt flyter på fint.



Dukningen.



Lunchgästerna, av allra bästa slag.



Dans i Borsökna.



På väg till Pierres moster för ytterligare firande.



Maja badade, årets första dopp i sjön.

Vi hade en otroligt trevlig kväll med Pierres släktingar. Inte ens Leo ville sova. Barnen slocknade i bilen vid 23 och mannen hemma strax efter. Jag är fortfarande vaken med lite pirr i kroppen. Inte för att jag plockat blommor och ska drömma om den jag ska gifta mig med (är ju redan gift!) utan för att jag drack två koppar kaffe!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin midsommar ni verkar haft du och familjen. Sådär idyllisk.

Hoppas du har det gott i sommaren! Kram Masja

www.masjaoart.blogg.se

leapox sa...

Tack söta Masja! Hoppas du med har det fint i sommar.