söndag 2 oktober 2011

Kort update

Jag har för några veckor sedan gått med i google+. Idag när jag loggade in blev jag halvt chockad - alla bilder från min blogg ligger visst där. Och det är ju så klart mycket blandad kvalité. Bloggen har ju några år på nacken och många av bilderna är kassa mobilbilder. Men som tur är så syns inte de för alla som lägger till sig i sina kretsar på google+, utan det är bara jag som ser dem. Säger Pierre alltså. Hoppas det stämmer. (Vill man se mina bilder får man helt enkelt göra sig besväret att läsa min blogg...)

Jag lägger ju för det mesta upp mobilbilder här nu med, och jag hoppas att det snart bilr bättre kvalitét på dem. I vår ska jag nämligen köpa iPhone5, har jag bestämt. En gång i veckan lägger jag i och för sig upp en lite schysstare bild, för jag är ju med i fotosöndag. Men än så har jag inte hunnit fota! Klockan är 21 redan, såhär sent ute har jag nog aldrig varit. Hoppas jag hinner!

Inga kommentarer: