lördag 31 mars 2012

Konserter

Förra veckan var jag på Thåström på Lokomotivet. En riktigt bra live-upplevelse. Det blev dessutom en date med mannen, lite egentid. Det händer inte så ofta när man har två små knoddar.






Imorgon ska jag åter till Lokomotivet. En kompis ringde och ville ha med mig på Eva Dahlgren och visst, jag hakar på. Eva Dahlgren är mycket barndomsminnen för mig. (Precis som Prince, Billy Idol och Sade.)

Men den konserten jag längtar till allra mest är Kent. De kommer till Sundbyholms slott i sommar... Jag såg dem för länge länge sedan i Vilsta. Det var en sån där kväll som jag till och med kommer ihåg min klädsel ifrån. Hur som helst, jag vill gå på deras konsert men behöver veta med säkerhet att både jag och mannen kan gå. Barnvakt, du vet... :)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: