måndag 13 september 2010

Stolt fru

Min man har lyckats igen! Han har återigen fått en av sina bilder till första sidan på flickrs explore. Han är mycket duktig på att fota. Vi började med fotandet som en gemensam hobby, men han har utvecklats så himla mycket mer än jag har. Han har också tagit sig tiden att fota, medan jag inte hållit mig lika uppdaterad (typiskt mammasyndrom kanske?).

Hur som helst så gillar jag hans foton väldigt mycket. Han har alltid en tanke bakom en bild, min gubbe är djupare än man kan tro. Det skulle vara kul att någon gång flytta till det där större huset så att han kan ha sina studiogrejer framme hela tiden. Nog för att han inte fotar i studion hela tiden, men som det är nu så skippar han många av sina idéer pga böket att ta fram och ställa tillbaka.

Här är i alla fall de tre senaste Explore-bilderna tagna av Pierre:

"Circles of life"


"Yellow"


"Twiggy" (Visst är vår dotter fin!?)

2 kommentarer:

Pierre sa...

Vad söt du är! Smygskriver du om mig här. Gulligt :) Vadå "djupare än man kan tro" :p Puss älsklingen

leapox sa...

Ja... du är inte bara en cool kille ju ;)