torsdag 2 september 2010

En stilla torsdag

Om en timme ska jag iväg och hämta min fina dotter från förskolan. Jag hoppas att hon har haft en bra dag där. Nästa vecka är sista veckan som hon får vara där heltid, sedan blir det må, ti, ons 8-13. Dvs 15 h/v. Därför har jag anmält henne till gymnastik på måndagar. Jag funderar på att anmäla henne till dans på torsdagar också. Men vi får se... för aktiviteter, det måste min energiska dotter ha. Funderar även på att gå och rida med henne på vissa söndagar, en ridskola i stan har "drop in-ridning" för barn har jag hört.

Just nu ligger min helt underbara bebis och sover. Han är så otroligt snäll, jag kan inte förstå det. Han blir lite mer ledsen på kvällarna, men idag har han tränat och legat på en filt rätt länge (jag hann äta lunch med en kollega) utan att ens gny. Sen på natten när han sover låter han som ett litet djur... undrar vad det är för läten han gör och varför... Nu låter han pyttelite när han ligger och myser i sin lilla "koja" brevid mig. Tänk att han vid senaste vägningen nästan gått upp 1 kg sedan födseln! Min lilla bebis börjar blir en stor kille redan ;)

Inga kommentarer: