lördag 11 december 2010

Leo Bertil döpt

Idag har varit en alldeles särskild dag. Leo döptes i Torshälla Kyrka. Hans gudmor är min kära storasyster Paulina. Hon passar perfekt till det! Lillasyster Eva bar ut korset i processionen. Tanken var att Paulina skulle hålla Leo under hela dopet, men då han var trött gick det inte hela tiden. Lillkillen somnade i mammas famn...

Många kom för att se Leo. Han fick fina gåvor och mycket uppskattning - han är ju en sån go' kille ju!

Mamma hade hjälpt mig med en del bakning och våra bakverk fick mycket beröm. Sådant är alltid kul att få! Jag är återigen så tacksam för min fina familj; de ställer alltid upp på att hjälpa till med t.ex. städning. Tack ni alla fina!



Dopklänningen som väntade här hemma... Den har gått i släkten.



Fracken som väntade till efter dopet.



Tryffelkakor in the making...



"Filkaka" med smak av jul.



Jag nästan klar.



Mina snygga skor!



Innan dopet.



Snart dags.



Trött efter dopet. Här med kusin Joel.



På väg hem. Thaimat, film, mys och vila!

Fler kort kommer. Dessa ovan är tagna med min iPhone och gratisapp:en Instagram.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: