tisdag 29 september 2009

Senaste nytt

Jag fyller ju år snart och min man har redan gett mig en present: nya Canon Ixus100 - röd! Tacktacktack! Vår förra lilla digitalkamera har väldigt många år på nacken och känns väldigt ålderdomlig, så en ny fräsch kamera har jag önskat mig länge. Här är några av mina första bilder:

Grattis, mannen! Nytt jobb på g! Vi firade med billig kava istället för dyr champagne..., man tager vad man haver.


En ganska vanlig min för lilla trotsiga 3-åriga Maja...


Maja och bästa vännen Saga.


Hmm... Maja på björnbärsjakt hos farfar.


Storasyster vann lite pengar på postkodlotteriet!


Mormor och morfar fick självklart vara med i kusinernas lek.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur för oss att Maja är så liten som hon är, annars skulle vi bli riktigt rädda för den arga minen.
Kramar från mummu

leapox sa...

Hih hih! Det kan du ha rätt i :)
Kram <3

Anonym sa...

Maja ser ut som lilla My. Jatte gullig!
Grattis till Pierre for nya jobbet (och dig for att se honnom mer nu).
Kram, Pia

Anonym sa...

OK OK jag vet att det var ett stav fel dar. Sorry Mrs. Pox

leapox sa...

Är ledig ju, Pia, så det är ingen fara med stavfel :) Jag blir bara så glad när jag ser en kommentar! Hoppas ni har det bra!
Kram!