lördag 2 oktober 2010

Kalasdag

På måndag ska jag lyckas! Då ska jag göra mammas halloncheesecake och lyckas. Den blev tyvärr inte så bra idag. Däremot blev banan/chokladkakan supergod. Den tänkte jag dock ersätta med en ananas/äppelkaka på måndag. Mycket smarrig den med... Jag fyller (många) år på måndag och det finns fika från kl 18 om någon vill komma och testa. (När jag bloggar från datorn ska jag dela med mig av recepten...)

De som testade bakverken idag förgyllde helgen. Hade även en trevlig kväll hos ett par bekanta som bjöd på middag. Hoppas morgondagen blir lika god, får då kan man säga att jag verkligen haft en kanonhelg!



Ovan en bild på Leo som fick testa att ha napp idag. Vet ej än om han gillar den...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Norrbovägen,Eskilstuna,Sverige

Inga kommentarer: