söndag 22 februari 2009

Glasögon - ett minne blott?

Har egentligen aldrig tyckt om att bära glasögon. Jag fick det i femman och kände mig med en gång mindre attraktiv. (Som tur är finns det ju snygga bågar nu dock! Men den där känslan från femman finns ändå kvar i mig.) Lyckan var total när jag i år 8 fick linser! Vilken känsla och vilken frihet! Jag har dock haft ordentliga besvär med mina ögon en gång på grund av linserna. För att inte nämna vardagliga problem med torrhet och smuts på linsen etc.

Den 5:e mars ska jag på konsultation för att se om mina ögon passar sig för operation. Ser verkligen fram emot det! Men smakar det så kostar det, men pengar är väl till för att brännas? Och nu blir det ju något rejält samtidigt som det är en investering i mig själv!

1 kommentar:

Pierre Pocs sa...

Hoppas det går bra på undersökningen! Puss.p