fredag 22 maj 2009

Hippiegården i Trosa

Vilket fint och gemytligt vandrarhem Lagnö Gård visade sig vara! Och den caterade maten var super! Stället ägdes av medlemmar från ett hippiekollektiv som även arbetar med att spela in film och framför allt filmljud. Det fanns en del rekvisita från filmer och jag kan stoltsera med att ha hållit i Ronja Rövardotters väska... Jag kan definitivt tänka mig att åka tillbaka till vandrarhemmet, för det var verkligen mysigt.

Just ja, en överraskning fick jag också. Mina kollegor missade att fira mig när jag gifte mig och fyllde 30 så när jag egentligen hade tänkt att tacka av fyra av mina kollegor som ska sluta till sommaren blev jag först firad själv. Det skålades i champagne och jag fick två paket: till 30-årspresent ett fint halsband från "Pearls for Girls" och en vacker ljuslykta i bröllopspresent. Verkligen jättefint men det kändes lite konstigt att bli firad så långt i efterhand även fast jag uppskattar tanken och gesten.





3 kommentarer:

Anonym sa...

Where is here..it looks so lovely place to live in Thailand my hometown.

Wichan Jaruensook

Eva sa...

Sersom om det var ett riktigt trevligt ställe det dä ju =) Och kul att du blev lite firad med tycker jag =)

leapox sa...

Trosa, Sweden :) (Exotiskt, eller hur...)