onsdag 13 januari 2010

Vintern är vacker

Idag skulle jag hämta min dotter från dagis och gå hem. 40 min tog det och i och för sig var det väldigt vackert med all snö, men usch vad jag frös sen! Maja var ordentligt påpälsad, men jag hade så klart inga termobyxor på mig... Konkade på jobbväskan och ibland på Maja (16 kg nakenfis, säkert 19 kg nu). Men i och för sig, missade ju träningen idag, så det var väl bara bra med ett litet motionspass.















Bilden ovan är från Lindvallen, Sälen. Vi var där i en vecka och kom faktiskt hem i söndags. Borde väl innebära att jag inte ska klaga på kylan, för där var det rikligt med minusgrader... Det blev en hel del uteliv (inte party, utan utomhusvistelser...), eftersom Maja och hennes kusin hade skidskola varje dag som jag tog dem till, dessutom blev det några vinterpromenader, pulkaåk och lite skidåkning.

Nu blir det bad för mig och min lillgumma! Har vi tur så hinner mannen komma hem och börja laga mat, så att vi kan gå upp till ett dukat bord sen. Drömma kan man väl ;)

Inga kommentarer: