söndag 7 mars 2010

Helg

Nu är det söndag och helgen är snart slut, men jag har fått uppleva ett par mysiga dagar. I fredags var det dags för film. Jag och mannen såg "Luftslottet som sprängdes". Filmen var verkligen jättebra, men ändå somnade jag. Så jag har ännu inte sett riktigt hela... jag skyller på mina gravidhormoner! Ok att man somnar till en dålig film, men jag gillar ju Millenium-trilogin.

På lördag fick Maja besök av sin mycket efterlängtade Molly med familj. Oj så de lekte och skrattade och gosade. Maja längtar redan efter nästa lekträff...



Sen idag kom först min goda vän Mervi på fika. Tätt därefter kom mysiga Heini på besök med sin äldste son Rocky. Självklart passade vi på att fota oss tre ladies med gravidmagar. Heini ska föda om 6 veckor, jag i mitten av augusti och Mervi i slutet av augusti. Jag ber om ursäkt för hur jag ser ut på kortet, gick verkligen omkring sunkig och söndagsmysig.


För att avrunda dagen kom mina kära föräldrar på besök. Maja blev hur glad som helst och ville sitta på mormor så att hon inte skulle kunna åka hem igen. Tack alla som gjort förgyllt min och min familjs helg!




Inga kommentarer: