lördag 27 september 2008

56 min kvar

Nu när jag börjar skriva detta inlägg är det 56 minuter kvar av min Öppet Hus-dag. Hade inte direkt gjort reklam för den, men det dök upp en hel del folk ändå! Det var trevligt, men det är ändå alltid lite stressigt att fixa med mat och fika... Fick en hel del finfina presenter. Nu ska jag inte rangordna några, men en var väldigt speciell. Min mycket goda vän Mervi är ju så himla fin och hade fyllt i en bok som heter "Omtanke" med fakta om henne och mig. Och på baksidan hade hennes son som är tre år, ritat en jättefin bild på henne och mig när vi är bebisar och håller handen. Synd att vår scanner ligger i ide, annars hade jag scannat in den bilden nu på momangen! Nu ska jag klå mannen och lillsyrran på Guitar Hero! :)

2 kommentarer:

Pierre Pocs sa...

Kul fest och verkligen fina presenter. Jo hej du! Du yrar lite i slutet på inlägget ;)

Anonym sa...

mhmm....håller med föregående talare (skrivare). Vart försvann din GH-ådra ;)