fredag 26 september 2008

Förberedelserna är igång!

Imorgon ska jag ha ett litet Öppet Hus för jag fyller 30 snart. Nu för en timme sedan, dvs sex på morgonen, började jag med förberedelserna. Sent ute, eller? Jag ska åka och jobba om en kvart och det blir lite tight med tid att åka och handla maten och drycken, städa, baka fikabrödet och förbereda maten jag ska bjuda på imorgon. Plus att jag vill hitta på någon rolig aktivitet imorgon! Idétorka!

Men snart är helgen över och då börjar det jag verkligen ser fram emot - Kreta! På onsdagkväll åker vi till storasyster i Stockholm och tidigt tidigt (3 på morgonen på torsdag) ska vi till Arlanda och flyga första klass till solen! Vi fick det verkligen lyxigt - för ett pyttelitet tillägg blev vi uppgraderade till första klass get på flymed allt vad det innebär. Ska bli spännande! Det är på Agia Marina, Kreta, som jag ska fira min riktiga födelsedag. Happy Birthday to me!

Inga kommentarer: