onsdag 19 november 2008

fotoboken

Idag kom den på posten! Fotoboken som jag beställde från www.extrafilm.se! Resultatet var faktiskt väldigt fint, t.o.m. Pierre sa flera gånger att det blev väldigt snyggt! Men jag höll ju på med det ganska länge... Det blir ingen fotobok över bröllopet, utan då ska jag lägga ned mycket hjärta i scrapbooking. Fick en hel del fint scrapmaterial från min faster i USA. De ligger i lådan och väntar :).

Aropå bröllop... har inhandlat tackkortsmaterial idag. Det börjar arta sig, sakta men säkert : )

Dags för lite gammal hederlig rättning nu. Det innebär att bildbehandlingskursen får vänta...

2 kommentarer:

Pierre Pocs sa...

Den boken blev riktigt fin. Jättekul att ha. Puss

Ha ha vet du vilken kod som kom upp för att posta den här kommentaren? spolaHM :)

leapox sa...

Hah hah! Men jag gillar ju HM :)