lördag 22 november 2008

snöpromenad

Firade en av mina mostrar igår som fyllde 50. Det var en riktig surprise-fest, ovetandes klev hon in i sin lägenhet och där väntade släkten med sång, fika och presenter! Som tur var blev hon lyckligt överraskad. Maja fick förresten hålla min kusins lilla dotter (3 mån) i knä och Maja blev ju totalt överlycklig. Hon vill ha en bebis och säger t.o.m att hon själv har en bebis i magen. Jag undrar vad de gör på dagis, tjejen är ju bara två... ;)

Nu ska vi bege oss ut i snön. Mannen är sugen på promenad (hur ofta händer det!?). Jag tror dock mer på att han är sugen på att fota i det fina ljuset. Hur som helst, kvalitétstid med faniljen är aldrig fel! Nu ska vi börja med lager på lager och snowjoggers, för det är ju kallt - men ack så vackert!

1 kommentar:

Anonym sa...

aaw....det låter ju mycigt värre med en promenad i snön :D
Tråkigt att jag missade hennes 50-årsfest, men jag trivs ju rätt bra härborta med :P Kan tänka mig att hon blev väldigt överraskad, vi alla är ju ganska sneaky ^^ Bra idé av Thomas och Jenny iaf tycker jag att överraska sin mamma sådär :D
Vad barnen gör på dagis??Nja, vet inte riktigt om vi vill veta det. Kommer ihåg själv att jag och en viss liten pojke satt och pussades nånstan i ett litet hörn. Ni kanske ska förklara ör lilla Maja redan nu att man inte får bebi i magen av att pussas med pojkar ;)
PussPuss