söndag 23 november 2008

titta vad jag hitta´

Jag har faktiskt skrivit klart tackkorten idag! Men det är en bit kvar att gå... DVD-etiketterna måste fixas. Jag jobbade på dem på vår gamla stationära dator i ett soppgt etikett-fixarprogram. Nu är det bara att ta upp skrivaren och installera den och skriva ut ett antal etiketter. (Och att klistra på dem snyggt är inte det enklaste) Men - "ain´t no mountain high enough!". Det där fixar jag i veckan. Sen när jag är klar med utskrifterna, kan mannen tömma burken på allt innehåll så att vi kan börja om från skratch med den här stationära datorn. För den är egentligen bra - men just nu bara proppad med skit...

Rensade lite i Mina Dokument och hittade lite bilder på mig och några vänner. Kul! Är så glad att ha dem i mitt liv.

Och så en liten HP-bild... :)

3 kommentarer:

Sebastian Skog sa...

klistra in dom kan väl pierre göra nu när han är sjukskriven

leapox sa...

Bra idé! Men jag tror det går snabbare om jag gör det :)

Anonym sa...

Du är ju FÖR söt! Glad att ha dig i mitt liv också!