söndag 7 december 2008

no title :)

Har ju tidigare skrivit att vi ska blåsa den stationära datorn och därför går jag in lite då och då och gör backuper eller spånar vad som finns i den. Hittade bilden ovan, tagen med en mobilkamera. Lite rolig bild som Pierre tog på mig, tycker jag. Den går säkert att göra ännu bättre, med en riktig kamera. (Bilden är alltså inte Photoshopad eller nåt.)
Jag kommer att tänka på ett par saker när jag ser denna:
1) Jag saknar mitt långa hår! Men vill jag verkligen ha tillbaka det? Om jag vill det, så vill jag nog överdriva och ha i extensions...
2) Bilden är tagen knappt 2 månader efter att Maja föddes. Jag är ju fortfarande rund om magen, men ser väl annars ganska skaplig ut. Trots att Maja hade kolik... Ser inte så trött ut.
3) Tiden går ju hur fort som helst! Maja är ju 2 år och 4 månader nu...
4) Kanske jag ska göra montage som slutuppgift på min kurs?

2 kommentarer:

Sebastian Skog sa...

såg dig i tidningen idag :D

Lokal kändis!!

leapox sa...

Hah hah! Eller hur! :)