söndag 14 december 2008

så bäst just nu!

Anna Ternheim, What I´ve Done - hon gör det om och om igen - skriver låtar och musik som berör mig så sjukt mycket! Anna Ternheim, kan det vara min favoritartist? Men samtidigt finns det perioder då jag inte vill lyssna på henne. Kanske just för att det berör för mycket.

You are my everything
My head and my heart mind my wing
I could give all again
I'm never sure
of anyything
with you

The jokes the laughs the teardrops too
The games the fun the travels too
Yes I won't do them all with you
All good things now come from you

I hope you feel the way I do
I hope you give yourself up too
I'm damned to feel the way I do
What have I done
to fall so hard
for you

You are my everything
My head and my heart mind my wing
The past the present tomorrow too
I'll spend my final day
with you

Frida Hyvönen, Dirty Dancing
- superhärlig låt! Gillar texten så himla mycket. Du kan läsa här...


1 kommentar:

Pierre Pocs sa...

Bra låtar. Frida är nog min favoritlåt av de två. Oj nu fick jag ordet imens som ordverifiering. Då kan man snart börja sälja tampax till Iphone ;)