lördag 31 januari 2009

Wii!

Nu är lösningen här. Det känns ju lagom trist att hämta Maja från dagis och åka med henne till en annan barnvakt, som hon inte ens känner, och så träna. Det blir ju ganska synd om Maja. Så igår, efter att jag avnjutit ett helt underbart spa och grymt god thaimat, kom jag med hjälp av Heini på lösningen: Nintendo Wii. TV-spel med motionsprogram, yogamatta etc. Vet att mannen är anti Wii, men nu gäller det min hälsa! Det är bara att välja: finnig flodhäst eller välmående fru....

3 kommentarer:

Pierre Pocs sa...

Vad du vill baby! Men jag tror att WIIs koncept är ett sånt som bara är kul i tre veckor max. Har inte hört någon som spelar Wii mer än dagarna efter inköp. Men vi kan prova!

Anonym sa...

Se upp så inte Maja blir nertrampad under träningspassen bara, har en viss känsla av att hon kan tänka sig att springa runt i närheten.... ;P

leapox sa...

Hah hah, Maja är faktiskt redan på mig när jag gör situps, armhävningar eller så... Hon kanske tänker att det är schysst med lite extra vikter för mamma. :)