fredag 9 juli 2010

Fridfulla fredag

Idag har varit ännu en skön dag! Lilla "Bertil" i magen lever rövare i magen just nu när jag ligger i soffan och varvar ned... Inte för att jag varvat upp direkt idag.

Imorse åkte jag och Maja till Rothoffsparken för att träffa min vän Lisa och hennes dotter Hedvig. Det var kul, förutom att en fågel sket på mig och en annan tog en tugga av Hedvigs ben...

Sen har Maja rätt länge lekt med grannbarnen och även haft glassfest med mormor och morfar. Ett kvällsdopp blev det med i Sundbyholm innan Maja stupade i säng. Nu strötittar vi vuxna på Grease (ny box inköpt idag!), men jag tror att jag kommer att fortsätta läsa i min bok på övervåningen i stället...



- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Häromkring

1 kommentar:

Piere sa...

haha kul bild :) En skön dag verkligen!