lördag 1 augusti 2009

Flashbacks

Jag har tidigare lovat att lägga ut bilder från början på sommaren. Här kommer de (obs, tagna med min mobil så kvalitén är inte den bästa men fullt duglig i detta sammanhang).

Mannen och Maja myser i solen 30:e maj.


Vi firade nationaldagen med English Breakfast :) Gott var det i alla fall med korvar, bönor, stekta champinjoner och tomater, te, juice, rostmackor med sylt...


Kusin Mia tog studenten och var överlycklig! (Åh, min egen studentdag är ett underbart minne!!!)


Heinis pojkar Rocky och Elvis fyller år på samma dag och det firades med ett välordnat jättekalas! Endast Rocky fastnade dock på kort (Elvis blev suddig på alla mina mobilkort...).


Firade min semester med att klippa håret kortare igen!


Maja var ordentligt midsommarfin med en "Madicken-klänning".


En helt vanlig dag...


Min USA-kusin Belle fyllde år och det firades med en mysig utedag med lek, otroligt god mat och hela tre hembakta superdupergoda tårtor.





Maja i sina nya USA-kläder och ett fint pärlhalsband. Se hur hon sitter och äter sin frukost, denna lilla lady.

2 kommentarer:

Pierre Pocs sa...

Ohh vad söta bilder på barnen. Kul med lite "vanligt" familjebloggande :) Love you honey.

leapox sa...

Kände att det var dags för lite mer bilder nu. Puss, mannen <3