söndag 30 augusti 2009

Tiden tickar...

Oj, vad tiden går. Jag har en hel del kvar att göra ikväll och så ska jag hinna sova också... Jag har ännu inte packat något inför Berlin-resan som blir av om 30 h, jag hade tänkt att planera en intressant utelektion i engelska för en klass imorgon, så hade jag tänkt fixa klart med tvätten...

Däremot så har jag hunnit dela upp alla euros till Berlin-resenärerna, packa Majas väska (hon har sin första gymnastiklektion imorgon!), skicka en hel del mail, plocka undan och nu skriva detta blogginlägg. Tror jag hinner med lite Ben&Jerry's med mannen också nu när vi ändå kollar på Sagan om de två tornen ihop... Bra film! Mysig man! Men för lite tid...

1 kommentar:

Pierre Pocs sa...

Ha så kul nu i Berlin så får vi se om bara vi åker dit senare. Kommer sakna dig. Puss puss