måndag 16 november 2009

Mitt i prick

För två veckor sedan fick jag en biografi om "Rob Pattinson" från en av mina kollegor. Han hade gått förbi något ställe i Thailand med massor av Twilight-prylar och kom genast att tänka på mig. Gulligt, tycker jag. Vad min man tycker, det vet jag inte... Han flinade lite dock. Det är ju inte huvudpersonen jag fastnat för, utan historien. Precis som det blev med Harry Potter, men det här är snäppet bättre!

Idag när jag kom till jobbet hade en annan kollega klippt ut en Twilight-artikel ur SvD. Brödtexten från artikeln lyder: "De har heltidsjobb, småbarn och universitetsexamen. Och de är besatta av tonårsserien Twilight." Låter som jag ju! Ja, som du förstår så vet mina kollegor om att jag gillar serien och jag har faktiskt fått flera av dem att läsa böckerna och se filmen och uppskatta det de läst/sett. Tror att några ska gå och se "New Moon" på bio med. Jag ska så klart se filmen - med min storasyster, min man och min styvdotter. Det ska bli väldigt kul!

Inga kommentarer: