lördag 12 juni 2010

Min älskade unge!

Idag så sa jag till Maja att hon bara har tre dagar kvar på förskolan tills hennes semester börjar. Jag frågade henne vad hon vill göra på semestern och kraven var låga:
*inte vara på förskolan
*inte slåss, vara sams.
Söta Maja!

Själv hade jag självklart tänkt mig ovanstående, men även att frossa i jordgubbar, göra små utflykter i närområdet (hälsa på vänner, åka till Sagostigen, Parken Zoo och badstränderna runtomkring), åka några dagar till storasyster i Stockholm och lillasyster i Göteborg och tillbringa en helg i Motala på Varamo-campingen. Inga långresor p.g.a. mitt gravida tillstånd. Jag hoppas på en kanonsommar med en spännande avslutning: "Bertils" ankomst till världen!

3 kommentarer:

Heini sa...

Låter som en skön sommar! Hoppas att jag tillhör kategorin "hälsa på vänner"! Sen får du hojta till när du ska till Sagostigen för jag vill haka på! :-)

Sköt om dig, vännen, så länge!

leapox sa...

Självklart här du till en av vännerna. En av de äldsta och bästa så klart ;) KRAM

Johanna sa...

Vadan detta "Bertil" inom ""-tecken? Har jag missat nåt? :)