fredag 4 juni 2010

Den vilda bebin

Oj, vilken aktivitet det är min mage! Lilla "Bertil" sparkar och boxas som bara den. Det känns extra kul nu när jag vet hur han ligger! För jag tror inte att han har vänt sig från i söndags, utan jag tror att han fortfarande ligger i säte.

De flesta på mitt jobb tycker att min mage har blivit jättestor nu. Men idag när vi var på besök hos Pierres ena bror, så sa han att jag inte var så stor än. Så kul att höra allas olika åsikter. Förut var kommentaren "det syns inte att du väntar ditt andra barn, då brukar magen vara mycket större" och nu är det snarare "är du säker på att det är beräknat först i augusti?". Här är en bild på mig från förra veckan, i söndags närmare bestämt. Då var jag i v. 29+5 (eller "barnmorskeveckor 28+5, de räknar ju fullgångna veckor).

Inga kommentarer: