lördag 26 juni 2010

Midsommarfest

Idag har vi firat midsommar. Hur mysigt som helst var det. Vi började med en skön morgon hemma och åkte sedan för att fira i Borsökna. Där blev det dans kring stången, fiskedamm och till slut middag hos Pierres pappas särbo.

Efter hemkomst kilade vi till grannarna för att äta lite till. Maja lekte verkligen järnet med grannpojkarna. I mindre än 10 min var barnen solo hemma hos oss (FF när man är runt 4 och 6; inte illa). Synen som mötte mig och Pierre när vi kom hem inatt... ja obeskrivlig... Bildbeviset får tala för sig själv... Tur att vi var på bra humör när vi kom hem. Jag skrattade så jag nästan grät i stället för att dra mig i håret och grina. Titta själva:


Ja, barnen, de hade verkligen kul! Här nedan är busungarna, de är ju i alla fall supersöta!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Hemma på vår gata

1 kommentar:

Anonym sa...

Tosi söpöjä pikku täystuhoja!