måndag 13 juli 2009

Måndag

Maja sitter med en stor Gustaf-nalle och kollar på Gustaf 2 och käkar frukost. Gustaf 1 & 2 är verkligen hennes favoritfilmer. Senare idag ska vi ta oss till polisen för jag måste fixa pass, till biblioteket och låna lite böcker och därefter till Tuna Park för att hämta ut Pierres mobil från lagning. Eftermiddagen ska vi tillbringa på Parken Zoo med Heini och hennes två pojkar Rocky och Elvis. Det ska bli mysigt!

Imorgon ska jag och mannen på Britney Spears-konsert på Globen! Tyvärr får man inte ta med systemkamera, så det lär bli dåliga mobilkort därifrån. Vi får se om vi tar tåget, för då kan man unna sig en drink eller två men måste hinna med sista tåget som åker 22.50 - annars blir det bil och fördelen då är att man slipper stressa hem. Men usch för att köra i Stockholm. Har gjort det några gånger och kan säga att tåg är smidigare...

Och på onsdagen ska jag på ett smyckesparty hemma hos en kompis. Det ska bli jättetrevligt! Sen är resten av tiden denna vecka oskriven. Jag tar dagarna som de kommer...

1 kommentar:

Eva sa...

Aaw, vad kul att Maja tycker om nallen som hon fick av mig :) Men tycker nog lite synd om den som får kolla på sig själv på tv om och om och om och om och om igen :P
Hoppas att brittankonserten är kanonrolig :)
puss o kram från syster yster