tisdag 21 juli 2009

Sommarbilder del 1

Jag har haft lånemobil under några veckor och senare idag ska jag (efter att ha fixat nytt pass) åka och hämta min mobil från lagning. Jag har inte haft minneskortet i i lånemobilen, så de foton jag tagit under låneperioden som varit sparade i lånemobilen var jag tvungen att föra över nu på morgon till datorn - och radera så klart från mobilen. Här kommer en laddning sommarbilder. Jag lovar att publicera fler sommarbilder, bl.a från Belles födelsedag, så fort jag har min mobil med mitt minneskort här hemma...

Häromdagen bjöd jag Mervi, Tobias och Rasmus samt mamma och pappa på rabarberpaj med marängtäcke.


Britneys konsert i Globen 14:e juli.


Pierre utanför Globen...


På väg någonstans...


Maja med lösnaglar :)


Kusinerna på Sagostigen


I sagans värld...


Och ett set bilder med Eva & Emma :)






2 kommentarer:

Pierre Pocs sa...

Det är bra att tvingas tömma mobilen i bland :P Men den där bilden på maräng/rabarberpajen gör den inte rättvisa. Puss

Eva sa...

Hahaha...kul att det inte ser ut som om jag håller på o överfalla henne :P asg xD