lördag 18 juli 2009

Scrapping!

I två dagar nu har jag till och från hållit på med bröllopsbilderna, närmare bestämt scrappat! Förra året fick jag ett fint album och ett stort bröllops-scrapbook-kit från min faster Pia från USA. Superfina grejer! Och sen förra veckan besökte jag och storasyster Paulina Panduro och där inhandlade jag ännu mer material. En hel del har jag sen innan också, har tidigare mest inhandlat grejer men inte hunnit göra så mycket som jag önskat.

Nu är Maja i alla fall så pass stor att jag har fått ha alla mina grejer på köksbordet i två dygn - det enda hon har rört är glitterlimmen, mönstersaxarna och färgpennor. Allt annat har hon *peppar peppar* ignorerat. Den som är mest irriterad på att köksbordet är belamrat är mannen, men han får helt enkelt stå ut några dagar! Det är i alla fall tur att det är fint väder, för då har vi kunnat äta på altanen och köksbordet har fått vara min domän. När jag är klar kan jag lägga ut lite bilder kanske...

Inga kommentarer: