tisdag 9 februari 2010

Kalasat

Iförrgår var jag och Maja på två kalas. Självklart hade min lilla prinsessa laddat med klänning och partyskor och sen bar det först av till Rasmus som fyllde 5. Han bjöd på Batman-kalas med supergod Batman-tårta. Han bjöd även på Batman-dricka, men jag fick en alldeles egen Edward Cullen-dricka! Mumma var det ;)

Sen åkte vi till söta Nelli som fyllde 3. Hon bjöd på läcker marängsviss! Och godis... Så jag och Maja var ganska sockerhöga i helgen, men det är inte alltid man festar så hårt på läckerheter, så det borde väl vara ok.

Ska snart ta mig i kragen och föra över en bild på Edward-drickat och på Rasmus med tårta. Nelli blev alldeles för mörk, så henne fick jag ingen bra bild på. TYVÄRR så glömde jag min nya fina kamera och var tvungen att ta kort med min mobil. Igen.

Inga kommentarer: