söndag 14 februari 2010

Spa!

På lördag ska jag unna mig något otroligt skönt! Spa med goda vänner! Vi är fem tjejer som har hyrt ett spa helt för oss själva i 3h. Vad som ingår då är bastu, bubbel, fruktbricka och en 30 min behandling. Eftersom jag är gravid får jag denna gång hoppa massagen och välja ansiktsbehandling. Sen är spa:t granne med en thairestaurang, så det lär bli käk där sedan. Och det egentliga pricken över i:et är sällskapet jag kommer dela denna upplevelse med.

Den som hittat denna spapärla är min goda vän Heini. Hon och hennes man brukar hyra spa:t lite då och då och njuta av lite egentid. De gav mig och min man en härlig bröllopspresent också och bjöd med oss en gång. Så jag har provat Alla Sinnen som detta spa heter och det får klart godkänt. Riktigt schysst är att man får ta med egen mat och dryck också. Men nu lär det bli lugnt med drycken, eftersom tre av oss fem är gravida...

Inga kommentarer: